19 - etta, nia

Nu är jag inte längre 18 år!
Jag har gått & blivit ett år äldre såhär över natten.. Och det har firats idag!
Började med att jag fick frukost på sängen i morse av världens finaste kille.
Fick även en jätte fin present av honom, gullis!
Och vilken tur jag hade att vi skulle käka på HR idag, det bjöds på Toast Skagen & Pasta Carbonara! Det slank ner kan jag säga ;)
Och nu i eftermiddag bjöd mamma oss på Plankstek, min önskan (a)
Ja, vilken underbar dag! Och glad i hågen har jag varit idag med, att allt ska träffa in så bra på samma dag lixom. Och än är inte dagen slut, vid halv åtta är det dags för en timmes spinning igen! Yeeehaa, ge gärnet! :D
Just nu sitter jag här helt själv i lägeneheten. Simon är & tränar igen ;p Nelly är ju här förstås, men hon säger inte så mycket, tur är väl det kanske. Skulle hon börja prata skulle jag bli ganska rädd ;)
Näe, nu ska jag börja ladda upp för träningen ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0