JAG ÄR REDO ATT FLYTTA PÅ MIG

Japp, nu börjar det närma sig. De där två månaderna har gått och blivit en dag!! På torsdag flyttar jag hemifrån för att flytta tillsammans och bli sambo med min kära pojkvän. Det känns rätt konstigt att säga "hejdå" till min mamma som jag bott med sen jag föddes. Men samtidigt ska det bli så fruktansvärt skönt att stå på egna ben och få göra allt det där själv utan att höra att någon säger vad det är som ska göras, nu ska jag/vi ha eget ansvar och sköta ett hem. Och lyckan jag har inom mig att jag ska flytta tillsammans med Simon är helt obeskrivlig.

Så denna dagen till ära ska jag PACKA ner det jag har på mitt tonårsrum, i kartonger som ska förflyttas till mitt nya hem på Torsdag eftermiddag. Let's go!



Kommentarer
Postat av: Maja

Martin sa att ni ska flytta ihop. Vad roligt! :)

2011-08-30 @ 19:21:30
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0