Vad ska det stå här?

Har varit hurtig och tränat även idag. Känns riktigt bra det här nu!
Väntar på att min snygging ska komma & hämta upp mig så ska vi åka hem till honom och myyyysa. Det bjuds även på smörgåstårta. Inte det bästa att käka efter träning men vafan lite goda onyttigheter måste man väl få i sig ändå :)

Ser ut som att helgen blir lugn. Jag får spara på mitt krut till nästa helg då vi flickor ska ut och äta eftersom Mandy fyller år. Spara pengar tills dess om inte annat. Det är inte lätt att va en fattig skolungdom som snart ska ut i arbetslivet, hehe. Så i morgon ska jag & Simon äta gott och bara ha en mysig fredagskväll ensamna hemma hos mig. Har festat de tre senaste fredagarna, så det ska bli skönt att bara ta det lugnt.

Japp, det var väl allt?
Nu ska jag ha en bra kväll, hihi.
Pusssss och såååå!
Tänk att detta är snart ett år sen, vart tar tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Emmmma

och vart tog de orange håret vägen, SÅSNYGGT! Borde färga de så igen..... ;)

2011-04-08 @ 08:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0