Lördag 11 september!

Hallå, redan 11 september. Idag är det 9 år sen flygplanen åkte in i World Trade Center, usch.
Men det var inte riktigt det jag skulle säga. Tänkte mer säga att ikväll är det fessst för Denise som gäller & jag är taggad.
Hoppade upp vid tjugo i sju i morse, lite segt. Men nu efteråt var det värt det faktist. Tjänade lite pengar ändå & det kan behövas för mig just nu.
Heheh.. Jahopp! Min fina pojkvän har åkt till Mantorp för att kolla trav, fasiken att jag inte kunde hänga med, hade varit kul annars. Men festen börjar vid sju, så hade inte hunnit, får bli en annan gång :)

Nu ska jag städa & kolla efter kläder. Kommer få panik sen annars när jag inte hittar något att ha på mig.
Hejhej så länge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0