30 september

Hejhallå!

Kom hem för en liten stund sen. Har tränat, blev riktigt stolt över mig själv att jag gjorde det,
helt själv idag. Då brukar det bli lite halvdant men jag körde gärnet! Höhöh.. Har precis duschat och jag ska börja styra lite här.. Städa! Mamma är iväg på kryssning och kommer hem i morgon så har hand om huset. Och idag är det Torsdag, en utan de dagarna i veckan jag är som lyckligast! Får träffa världens finaste kille igen :) Vi ska laga mat tillsammans och bara mysa. Pepparbiff, peppar/whiskeysås, kroketter & vitlöksbröd. Det kan vara det godasssste!

Nepps, dags att sätta fart. Hihih!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Fyfaaan sååå goooott!!

2010-10-01 @ 20:20:51
URL: http://matholda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0