TV-kväll!

Hej där!
Redan tisdag eftermiddag, gud vad fort det går. Idag har jag varit i skolan, en lektion? Eller okej, hade två men jag struntade i den första. Måste skärpa till mig med det där, meeeeen det är så skönt att ligga kvar i sängen på morgonen. Efter skolan hoppade jag iväg och tränade en och en halv timme! Så nu sitter jag här igen, haha. Har precis fått i mig lite käk, lax & grönsaker blev det idag =) Det va smarrens!

Det är fint väder idag och jag tänkte åka ut i skogen & gå en sväng innan det blir alldeles för mörkt! :):)
Ikväll är det en riktigt tv-kväll! Paradise Hotel, Desperate Housewifes som är följt av Cougar Town!!! Sitta bänkad i soffan från halv åtta, till halv elva, mohah ;)

Heejj så länge!



Gärngänget!! ;)



Jolla & Sörra med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0