Torsdag

Heeeej alla glada! :):):)

Igår skrev jag visst inget. Åkte till Kalmar efter skolan, jag, Pernilla & Joline. Vi hade askul - självklart! Vi åt sjukt god mat (världens godaste reksallad), kollade runt på allt som finns, folk och allt annat som rör sig typ, och provade balklänningar! Jävlar så kul att det äntligen är våran tur! Meeeeeeen vad svårt det är, finns ju tusen miljarder olika alternativ, men jag vet nog vilken modell på klänningen jag ska ha nu iallafall- men färgen är osäker än så länge. Champagne beige eller en stark färg mot det ros/orange hållet, kommer inte på vad färgen heter. Haha! Men fan va kul det ska bli! Har beställt sminkning idag med, på la classe! Bäst att vara ute i god tid eftersom att det börjar bli knapert om tider, iallafall hos frisörerna - ja redan ja! ;) Men pappas tjej fixar mitt troligen, hon är frissis! :D

Nepps, vad ska jag göra nu då? Nothing! Vänta på Pernilla & kanske Ella (?) Ska hitta på något tills fyra, sen ska jag träna & efter det träffa Simon :) Ikväll ska vi äta räkor, kex & ost - och mysa i mängder! Det är något jag verkligen saknar i veckorna. Att få massa pussar & kramar från honom!

Nepps, nu ska jag städa lite sålänge.
Hej på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0