Min helg..

Då var det Måndag igeen! Denna helg har varit sjuk på många sätt. Fredagen blev galen, lite för galen kanske? Hade förfest hemma hos mig & sen vidare till Harrys, men slutade med att jag var hemma igen vid tolv. Det ska inte hända igen, och ingen sån alkoholmängd ska intas heller. Haha! I lördags bar det iväg till Linköping, med Simon & hans släkt. Åt mat på en restaurang & sen fika hos hans moster. Himla bra dag, men på kvällen var jag död. Så det blev tvmys hos Louice med lite folk, endel festade men det fanns inte i mina tankar iallafall, hehe.
Och igårrr hämtade vi hem kattungar, två stycken. Finns det något sötare? Måste lägga upp bilder - de är bedårande! :):)

Och idag var det löning.. Yeaaah! Det ser ut som att jag & Simon åker till Stockholm på Fredag, hur underbart är inte det? En weekend där, kan inte bli bättre!

Nehe, ska jag ge mig ut och gå? Ser väldigt kallt ut, men jag vill!!!
Bilder kommer lite senare iallafall, på lite allt möjligt :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0