Heheh

Goddagens igen!
Snart är Måndagen även gone & tisdagen rullar in. En kort dag i morgon & det är sååå himla skönt! Ska gå på mina enda två lektioner (bild & projektarbetetslektionen) Sen ska jag träna skiten ur hela min kropp i morgon! För er som inte förstår vad jag tränar så tränar jag på träningshuset, jag gymmar alltså inte och vill inte bli "biff", haha. Jag springer/powerwalkar på bandet, kör de andra konditionsmaskinerna som finns där + att jag kör liiiite ute där alla redskap är, men det är inte så ofta. Så jag gymmar alltså inte som en tok :)
Färgade mitt hår igår förresten, men det blev inte som jag tänkt mig så ska göra om det i morgon. Joline ska hjälpa mig igen ;) Får ta en mörkare färg så jag täcker slingorna. Funderar på om jag ska göra nya slingor igen eller inte?.. Kan verkligen inte bestämma mig, har haft det ett tag så kanske tråkigt att göra likadant igen.. vet inte?!

Hahah, såg paradise hotel förrut. Herregud! För er som missade det ikväll, SE DET!!! Kom två nya tjejer, den ena var helt crazy, fyfan så kul!! Om någon ville veta...
Hahah, vad dryg jag är. Ska gå nu!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0