Fredaaaaag...

... idag gjorde jag en dumming och stannade hemma från skolan även att jag är helt frisk! Men ärligt talat så orkade jag inte med att vandra i skogen en hel dag och glo på träd, eller just det ja ni åkte Gocart, eller hur Fillan? ;);)
Har hunnit med endel ändå faktist, eller ah lite iallafall. Simon & jag vaknade föööööööööööör tidigt, typ halv nio tror jag? Så har solat, fikat med Ella & Pernilla ute i Södra vi. Precis hemkommen, har duschat och väntar på maten. Sen ska jag tillbringa kvällen tillsammans med Simon, ska bli mysigt som alltid! ♥
Tror de flesta av mina vänner festar, men har inte pengar till det och känner mer för att stanna hemma!  Så blir en lugn helg, men skönt det med! :):):)

Ska dra på mig lite kläääääder, byyyyye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0