11 oktober

Hallåhallå!
Måndag igen & jag har kommit igång med träningen efter helgen. Så skönt efter allt fetande som blivit nu i dagarna. Godis, chips & otroligt god mat både här och där! :):) Men helger är till för det - att äta massa gott & att inte tänka så mycket på om det är nyttigt eller inte ;p Haha! Blev som sagt en lugn helg, med Simon. Alltid lika underbart!

Sitter och knaprar i mig ett äpple & en banana.. Försöker komma på vad jag kan laga för mat idag. Är själv hemma så får fixa det själv =)

Japp, så vad har jag mer att säga? Mer än att denna Måndag har gått sjuuuuuukt snabbt! Tänk om alla veckans dagar kan göra det, så det blir helg igen. På fredag verkar det som att det blir lite party, har inte bestämt mig än men får la se :)

Nu måste jag komma på någon middag...
Höres nog senare, hejhej! :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0