Femtonde



Hej där!

Måndag.. Ny vecka igeeeeeeen! Jag hade tänkt att ta tag i mig själv och börja träna denna vecka. Men ne, det kom något i vägen.. Vad? MIGRÄNHELVETE!!! Fyfan.. Men tog mig en Eezetablett och sov i en eller två timmar. Sen kändes det lite bättre iallafall men har varit seg hela kvällen nu istället. Så det fick bli lugnt idag, igen.. Haha! Har haft tre små tjejer hemma på fika här idag efter skolan. Jolla, Denise & Pernilla. Himla trevligt faktist. Fanns mycket att prata och disskutera om, hehe.


Jaja, jag sitter och kollar på massa saker jag vill köpa. Och listan verkar inte bli kort, ovanligt. Det var jäkligt länge sen jag klickade hem något från internet, men utan pengar kanske jag borde strunta i det..? Hmm...

Jaja, det märks om jag kan hålla fingrarna i styr eller inte.

Godnatt, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0