Ny träningsmetod?

Hej alla glada!!
Vad förkyld jag har gått & blivit. Fan oxå! Jag som hade tänkt att prova på Spinning i morgon med Amanda & Emma! Jag har lixom ingen energi till att träna det jag gör nu, det är inte roligt längre. Så kanske borde byta till Spinnig? Har faktist tränat det innan, men jag fortsatte visst inte.. Kan varit för att jag inte hade ett kort då, utan betalade för varje gång, smarto haha! Aaa, vi får se hur jag gör i morgon. Skulle vara jätte skönt att köra gärnet en timme eller vad det är, bränna fett!!

Annars är allt kanoners! Har nationellt muntligt i svenska i morgon, yeah va roligt ;) Sitter & övar endel nu faktist, måååste verkligen kunna det ;p

Aaaa, så är det!! Ska se till att göra någon nytta, för det kan jag inte påstå att jag gjort än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0