Great Monday!

Heeeeej :D

Dagen börjades segt och jag kände verkligen inte för någonting egentligen, men kilade iväg till skolan ändå. Och nu i eftermiddag har jag tillbringat tiden med Fredrika och oh my god va länge sen det va. Det måste vara mer än ett halvår sen vi var tillsammans bara hon & jag. Vi har lekt med hennes syskonbarn Tindra, fikat kladdis, pratat om allt vi har missat & även kollat bowling. Jäklar vad bra det kändes! Det var så länge sen & allt var trots allt precis som förrut, underbart! :):)

Japp, det var min dag i stora drag! Nu känner jag mig helt slut. Huvudvärken börjar komma smygandes. Ska ta mig två tabletter & göra allt det där man gör innan sängen kallar. Fasiken att jag missade paradise förrut, och ännu mer fasiken att reprisen är 00:30, så länge orkar jag inte ligga vaken? Nej va, sova är bättre - tyvärr själv, men efter massa mys de senaste dygnen så lever jag vidare på det tills Torsdag!

Vi säger så, Godnatt alla!



Gamla, gamla bilder - men ändå så nära. Känns som igår, yeaah!

Kommentarer
Postat av: frödda

<3<3<3<3

2010-11-09 @ 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0