Dagen utan en seriös rubrik ;)

Hej! Idag har det varit lugnt. Busade till det och åkte till skolan till min andra & sista lektionen. Men den är i princip "valfri" så vi sket i det och gick till Shalom för att käka. Jäklar vilket place, utan tvekan bästa pizzerian i stan. Men jag åt tacobuffén, mums ;)

Ikväll har jag varit ute och gått. Och nu sett Despe, love it!
Hade tänkt att hoppa ner i sängen. MEN skulle egentligen kunna göra någon nytta med tanke på att vi börjar vid 2 i morgon. Ja, konstigt va? Att börja klockan två, mitt på dagen. Men går till 10 i morgonkväll. Har öppet i restaurangen nämligen, that's it! Men det ska bli riktigt kul ändå, något nytt! :):)

Näe, time to go. Maybe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0