Vettigt Sara!

Hallå!

Redan torsdag, herregud vad fort det går. Snart helg igen med andra ord, underbart! I morgon jobbar jag 16;00-21;00. Sen ska jag bara ta det lugnt hemma framför tv;n och somna tidigt. Men på lördag däremot blir det utgång! Ska testa på öltältet. Vet inte om jag är så sugen på det egentligen, jag vill ju  d a n s a & antar att det inte är så mycket dans där. Men ah, får se ;p
Jag har lättat mitt hjärta lite idag, jag började nämligen på turismen och jag hann klart. Det trodde jag aldrig. Ägnade hela två timmar åt det idag i skolan, effektivt! Ska läsa igenom allt jag skrivit nu ikväll och göra lite små ändringar. Det ska ju tydligen vara inlämnat i morgon, att jag alltid ska vara ute i sista jävla minuten - men sån är jag. Nu är det klart iallafal
l!
Två lektioner i morgon bara, och har prov i bägge - skööj! Måste plugga ikväll! Det tar jag efter vi varit hos mormor och efter jag varit ute i skogen och gått! :)

Nej, nu ska jag göra något vettigt. Som vad? Don't know!



Byyeeee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0