för jag bara älskaaaaaaaar söndagar......


Det är söndag & heeeeeej vad jag hurrar över det, eller? Nej va, nu tog jag i lite. Men det är bara dryga 3 veckor kvar, sen har vi sommaloooooooooooov! Vad jag längtar & vad jag ska njuta. Sommar, sol, bad, värme, god mat & dryck, glass i stora lass, vänner & familj = Underbart!

Jaha, vad händer denna vecka då? I morgon ska jag jobba, 16;00-21;00! På tisdag beger jag mig med några brudar till Kalmar för att käka, njuta av livet, vara allmänt dryga  & såklart se något annat än Vby.
På Onsdag ska våran klass paddla, haha - vill inte ens veta hur det kommer gå. Slutar säkert med att jag och Pernilla ligger i vattnet. Ajaaaaaaa! ;)

Nu ska jag fortsätta se på Wallander, sen söööööööva.

Morgonpromenad i morgon? JAVA!




elskar mina nya rööööda skoooorrr!

Kommentarer
Postat av: Ella

schit snygggaa söra!

2010-05-24 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0