After kalli janki..

Hej där!
Jag har varit så jäkla dålig på det här med att skriva de senaste dagarna, får skylla på julen ;)
Det har hänt en hel del sen jag såg Kalli Janka.
Jag har blivit endel ägodelar rikare & även endel stålar rikare.
Sen igår blev jag endel stålar fattigare, för då var det mellandagsrea och vad passar bättre än att åka till lkpg och shoppa, fick med mig en hel del grejer. Ett par shit bra jeans, nyårsklänning, örhängen, kjol, tröja, stickad kofta & linne tyyyp.
Sen har det varit mat hit & mat dit, men det är gott! Men nu är jag jäkligt trött på julmat.

Nej, nu ska jag tvätta massa kläder som varit hos Simon. FYRA jävla kassar, palla egentligen? Men jag måste tvätta upp det så jag har lite att ha på mig.
Sen ska jag åka & äta mat hos älsklings mami, färsk pasta med kräftstjärtar i currysås, såååååå gott!
:)

Pusssssssisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0