Torsdag!

Tjena.. Vilken lugn dag det har varit hittils! Har bara legat i sängen & kollat på tv. Började med Julkalendern (Hotell Gyllene Knorren) det är ju bara ett måste att se Julkalendern, iallafall några program! Sen har jag kollat på "skvallerprogram" tyyp.. Jätttttte skoj ;) Haha!

Hade tänkt att hoppa in i duschen & sen göra mig lite fräsch för att dra ner till stan. Ska fixa lite saker. Kan inte skriva allt här vad jag ska köpa och såå, det är snart JUL så då får man vara lite hemlig ;);)

Ikväll är det dags för spinning igen, tredje gången denna vecka! Fan va skööönt det äääärrr..
Och eftersom det är Torsdag idag så ska jag va med Simon ikväll efter jag tränat! Massa myyyyyyys ♥




-     PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0