Jag har inte lust att skriva en seriös rubrik

Haha, så klyftig jag är ibland, eller?

Hur eller hur så har jag varit ute på en promenix, en hel timme var jag ute och vandrade helt själv, eller ah, min lilla vän Ceb vandrade där nere bredvid mig. Jag var helt slut när jag kom in. Det blev ingen spinning idag, så därför blev det en promme istället.

Nu har jag sett på Paradise och hunnit med en dusch som egentligen skulle blivit ett bad. Men det blev så varmt, så jag tog ut allt vatten och duschade istället!
Hehehe..

Och idag är det ääääntligen Desperate Housewifes!! Vid nio sitter jag bänkad framför tv;n igen! Det är för himla bra. Och en till sak somär för himla bra är att VI på HR är lediga i morgon med, fast det har jag redan sagt tror jag! Men tänkte bara påminna alla små skolnissar som ska dit i morgon ändå ;););))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0