Gör som de flesta andra

2010

Årets nyårslöften?
Vara nyttig & träna - men det gick ett tag sen orkade jag tydligen inte? Sen var det säkert något mer, men det kommer jag inte ihåg.

Årets datum?
1/2, 29/5 & 11/6

Årets ekonomi?
Haha, jag har nog ingen ekonomi alls!

Årets köp?
Hmm, vad svårt.. Men har älskat mina höga svarta skor, som tyvärr gått sönder nu.

Årets humör? 
Har varit ett år med mycket glädje, så här bra trodde jag inte det kunde bli!

Årets hälsa?
Gick bra ett tag i början av augusti/september, men sen gick det utför.. Men det ska jag ändra på nu i Januari!

Årets glädjeämne?
Att jag är världens lyckligaste tjej, och det har många innebörder!


Årets musik?
Hmm, jag är nog en allt i allo, tycker om det mesta utom hårdrock och dansband.

Årets tvprogram?
Despe såklart!!

Årets film?
Jag är skit dålig på att komma ihåg vad filmer heter, så säger PASS!

Årets vän?
Finns många, men om jag säger två blir det Pernilla & Ella!

Årets kärlek?
Finns ingen annan i mitt huvud än Simon ♥

Årets hatobjekt?
Nja, hata är ett starkt ord. Ogilla mer kanske ;)

Årets hunk?
Oj, vet faktist inte.

Årets saknade?
Sigill

Årets nya bekantskaper?
Jag har inte träffat så mycket nya bekantskaper. Eller jo, Simons släkt på både hans mamma & pappas sida. Så ja, det är endel ;)

Årets utlansdresa?
BULGARIEN :D

Årets roadtripp?
HÖÖR!!

Årets lärdom?
Fasiken så svårt detta var när man väl skulle svara, får vara tråkig och passa igen!

Årets slöseri?
Alla fikastunder, även att det är sjukt mysigt - men fan va det går åt pengar till det.

Årets miss? 
Kommer inte på något just nu?

Årets sämsta?
Hmm..

Årets önskan?
Ne, pass igeeeeeen

Årets födelsedag?
MIN, eftersom jag fyllde ARTON! 1/2 it is ;)

Årets fest?
Oj, finns endel. Min artonårsfest blev såklart speciell, första gången på palle med Amanda, Cornelia & Linnea. Stockholsfesterna med Mandy & massa mer!

Förväntningar av 2011:
Studenten ser jag fram emot sjukt mkt, balen, jag ska hålla mig till träningen och försöka äta nyttigt, sen finns det planer för flytt här ifrån i Juni/Juli ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0