Dec. 6, 2010

Heeej!

Nu är jag hemma. Har hunnit med att vara i skolan (jätte ansträngande;)), varit med Pernilla o Felicia & även solat!! :) Så nu är jag helt utmattad, haha skojja. Ne, men hela dagen har varit lite halv seg, började jäkligt segt iallafall, sen när jag träffade de galna tjejerna i skolan piggades jag upp. Hihi! Jag har kikat igenom bilderna från Bulgarien & jäklar vad jag längtar tillbaka, tänk att dra tiden tillbaka sisådär 4 månader, åhh vad underbart!! Så därför kommer här lite bilder; Grr!



Två blekfisar precis framme



första kvällen, slå på stort!



Straaaaaaaaaaaaaaandhäng



:):):)




HAHA!!




ja, vad ska man säga?



Underbart!



;p



Söra & Dent
a!



Byte till Felicia & Pernilla!! :D



Det klassiska; Can you take a picture of us? ;)




Finns bara en sak att säga; israelkvällen!




haha, jaaaa!!



Hello Guys



hahah!




Yeahhhhh










Bada & schteeka!



!!










De här två sista bilderna borde jag inte lägga upp, men vafan alla ser väl lite roliga ut ibland ;)

Haha, ja nu orkar jag inte mer.
Åker till pappa & käkar mat istället :)
Hörrrs senare!! ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0