Hello Sverige!

Nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Känns förjävligt med tanke på att vädret suuuuuger här men samtidigt skönt att få träffa nära & kääära, som jag har längtat ♥ Meeeeeen vi har haft en underbar vecka i Sunny Beach, hahah. Vet inte vart jag ska börja. Säger jag inget så har jag inget sagt, bäst så kanske. Slänger upp bilder senare istället & de talar för sig själva, sååå ahh!

Har inte hunnit göra något alls hemma än. Åkte direkt till Simuun när jag kom hem igår & fick träffa honom. Åt mums mums mat & myste ifatt en vecka som gått! Så nu ska jag kanske ta tag i lite saker här, packa upp & styyyra lite!

Ska träffa Elis Pelis senare meeeeed =)
Heeeeeeeej sååå länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0