Uppe med tuppen

Sista semesterdagen är nu här! I hela 17 dagar har vi varit lediga. Men de allra sista dagarna har vi varit lite rastlösa. Ett tecken på att jobbet kan dra igång? Fast det här med att vänja sig av med att sova till minst klockan 10 varje dag kan bli svårt! Därför satte jag klockan på 7 idag, trots att vi inte kom i säng förrän 1 inatt. Ett hopp om att va trött ikväll & somna bums vid 9? Att jag kom upp så pass tidigt som idag är ett under! Hände senast på julaftonsmorgon då vi skulle till svärmor på julfrukost! Och ja, julen va sådär mysig & lugn som den ska va. Med stor familj & skilda föräldrar på två håll delade vi upp julen & firade på hela 4 ställen på 4 olika dagar! Det funkar kanon, så länge man slipper stressa på själva aftonen bara för att hinna träffa alla, ingen mening med det anser jag. 

Aja, idag är det inte mycket inplanerat förutom att tvätta bort vårat tvättberg som ligger & väntar!! En promenad efter frukosten får det nog bli oxå... Sen parkerar jag mig nog i soffan, eller i en utav fåtöljerna i vårat nya sällskapsrum ;-) 

Detta är min ledighet i bilder ; 


















































/S. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0