Slit ger resultat

Många människor har mål här i livet, långsiktiga & kortsiktiga mål. Ett mål jag har & har haft länge är att få en vältränad kropp. Och det får man ju inte bara genom att knäppa med fingrarna (fan va tråkigt det skulle va om det vore så lätt). Och med vältränad kropp menar jag inte bara ytligt snygg, utan en stark & frisk kropp inuti oxå. För att kunna uppnå ett sånt här mål (för mig) gäller det att vara motiverad & disciplinerad. Jag har dagar jag är opepp, trött & helst vill ligga i soffan. Men dessa gånger övervinner jag oftast hjärnspökena & tar mig till gymmet. Okej, känner man sig sjuk & hängig är det bättre att ta det lugnt. Men handlar det om lathet finns det bara ett sätt, övervinn den! Och hur peppande & motiverande är det inte när man ser att hårt slit ger resultat? Jag tar regelbundet bilder på mig själv för att se hur kroppen förändras. Och idag fick jag nästan en chock. Bilden till vänster är tagen i mitten av januari & den högra bilden är tagen för ett par timmar sen. Alltså 1 & en halv månads skillnad cirka gurka. Jag skulle aldrig träna såhär mycket som jag gör om jag inte mådde så bra av det, jag älskar att känna hur musklerna arbetar, hur svetten rinner, hur glad jag blir i hela kroppen av träningen & absolut inte minst av resultaten.. Så ja, jag kan väl faktist här med skriva att jag är riktigt stolt över den senaste månadens resultat, vilket ger mig motivation till att fortsätta i samma spår 💪


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du tränat och ätit? :)

2014-02-25 @ 08:26:34
Postat av: Mathilda

Shiiit!! Så jävla grym du är saris!! Vilken inspiration!!

2014-02-27 @ 19:40:34
URL: http://matholda.se
Postat av: Adelinn

Men grym brud!!!! Så himla duktig och snygg.;D

2014-03-06 @ 22:59:41
URL: http://Adelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0