Blommor & Blader...

Ny vecka & nya tag! På jobbet är det en väldigt lugn vecka som är igång. Det är ju nämligen sportlov, men inte är vi lediga för det, icke sa nicke. Vi städar, städar & städar.. Men med tanke på att det inte är några elever på plats så kör vi i vårat eget tempo så att säga & har ingen tidspress som vi i vanliga fall har. 


                        Kafferast på jöbbe

Där emot är det inte lugnt på träningsfronten. Denna vecka har jag lagt i med ytterligare en växel både på gymmet & i köket! Resultaten börjar visa sig sakta men säkert & då är det lite roligt att köra ännu hårdare än innan. Och någon opepp tjej kan ni ju leta efter någon annan stans, för det är det sista jag är!!! 💪 



(Första gången jag lägger ut en bild på min mage & det tar emot lite. Men jag måste säga att jag är rätt stolt över resultaten som börjar komma, keep up the good work) 

Förresten... I fredags var det alla <3 dag, vilket knappast har ungått någon kan jag tänka mig? Kanske en dag som är lite överskattad & handlar mest om att butikerna ska göra vinst, samtidigt som det är en fin dag då man kan uppskatta sina nära & kära lite extra. Både jag & Simon sa att vi inte skulle köpa något till varandra... MEN båda kom hem med rosor. Det är väl rätt komiskt ändån? Och en liten gnutta gulligt! Jag blev nog ändå mest glad av orden på den fula lilla "post-it-lappen" som han skrivit till mig. Så personligt & fint det kan bli av något som är så enkelt! 

 
                                       ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0