Jag tror det spökar

Av någon anledning brukar jag klicka mig in på min egen bloggsida imellanåt & kolla de senaste inläggen osv. Vilket jag precis gjorde & upptäckte något konstigt. I inlägget jag skrev igår morse har det smugit sig in en kuslig bild. Eller med andra ord, det är inte den bilden som jag klickade i att jag ville visa. I inlägget visas en bild på ett par polishästar med ryttare som jag tog när vi var i London. Bilden jag klickade för var en trött & sjuk Simon som sov. Och det lustiga i detta är att jag rensat min mobil & har lagt över alla bilder från sommaren & tidigare på datorn. Så denna bild existerar inte ens på telefonen, men lyckas ändå hamna på bloggen. Haha! Lite kusligt tycker jag. Lever min mobil ett eget liv? Tänk om det hade kommit ut en bild som jag verkligen inte velat visa upp? Haha.. Kan diskutera detta med mig själv hur länge som helst, kommer ändå inte kunna komma fram till varför detta uppstod! Så nu lämnar jag detta.

Imorgon är det Fredag. Jag är ledig. Ska kaaaaanske ta en morgonpromenad när Simon åker iväg till jöbbet (om jag inte är som ett levande lik ;)) Har planerat in att gymma med mamma på förmiddagen, följt av lunch på stan. Och fixa till naglarna! Låter som en bra Fredag tycker jag. Kvällen ska tillbringas i soffan framför IDOL & ladda upp inför helgens jobb! Ja, jag jobbar alltså för 3:e helgen i rad, puh. Detta pga att jag jobbade extra förra helgen för att sen kunna va ledig en helg i oktober. Då ska vi till VAXHOLM i Stockholm & fira Simons mormor som fyller 70 år. Bo på hotell, äta 3 rätters, mysa till det & fira goa Ann-Marie. Det längtar jag riktigt mycket till. (Detta är dock en surprise, så hoppas verkligen inte hon börjat läsa min blogg ;)) Är lyckligt lottad att ha världens bästa pojkvän & på köpet hans underbara familj!

Bilderna är från i Lördags när vi var hos svärmor med familj & åt plockmat & kräftisar. Om det nu blir de bilderna jag valt vill säga ;)

Nu ska jag slå över till 4:an & kolla in vilka tjejer som går vidare i IDOL. Alla va verkligen superbra ikväll! Jag har fastnat i idolträsket iår ;)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0