En äkta hemmafru

Hallå där!

Fredag igen... För mig vet jag dock inte vad det känns som för dag eftersom jag varit ledig nu i några dagar & har 5 återstående lediga dagar innan jobbet kallar igen. Känns som minisemester ;-) Idag har jag aggerat en riktig hemmafru. Kickade igång dagen med intervaller & triceps/mag-övningar, följt av städning, bullbak & tvättning! Fullt fräs hela förmiddagen & just nu sitter jag i bilen påväg till Linköping med Simon & Stajjan. Vi ska ta oss en shoppingtur, Ikea & Ikano here we come ;) Så ikväll kommer soffan bli extra skön!

Igår köpte lilla hemmafrun nya gardiner, fixade & trixade med allt vad det innebär (sy & stryka är inte min starka sida, även att det är rätt avkopplande). Blev faktist riktigt nöjd. Knöt om min nya skarf runt halsen då jag som vanligt va frusen & kom fram till att jag för första gången köpt ett par tights som är lagom långa & slutar precis vid vristen. Där hemma gick jag omkring, nöjd med kläder & gardiner. Ne nu mår jag nästan illa, måste kolla på vägen ;-) Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0