Sunday

Söndag kväll nu, känns dock som det skulle vara vilken dag som helst i vardagen med tanke på att jag jobbat i helgen. Två av sex dagar gjorda. Jag är pepp på extrapengar så imorgon jobbar jag trots att det är min lediga dag, ja vad säger man; cash is king! Jag är även pepp på nya tag med träningen & kosten, har slarvat sönder i helgen, men jag är inte mer än människa så det är väl ok ;-) Nya tag imorgon. Jag är oxå pepp på att få torsdagkväll, då jag tar HELG! Ja, annars då? Har varit på kalasmiddag hos svärmor, Roger fyllde år idag. Så bjöds på grillat & massa socker, hehe. Nu kollar jag, lilla hjärtat & stora hjärtat på hockeyn. Jag är inne i matchen och kommenterar deras spel imellanåt, haha. Kom nyss på mig själv att jag tycker det är lite spännande, men det är för att Sverige är i final såklart, annars skulle jag nog valt något annat ;) Back to the game! Hijdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0