Give me more

Även denna härliga helg börjar lida mot sitt slut. Dock har jag två lediga dagar kvar innan jag börjar jobba igen. Men ledigheten med sambon tar dock slut. Helgen har bjudit på mycket roliga & mysiga stunder. I fredags var vi på grillat hos svärmor med familj, sen agerade vi fotbollstittare ute i Djursdala under paraflax när Simon & hans lag tog hem en storvinst! Lördagen vaknade jag av mig självt vid o6.20, normalt? Jo tydligen. Och efter jag vridit & vänt på mig i sängen i hopp om att somna om gav jag upp & hoppade ut på en promme istället. Underbart med en lugn & fridfullt morgon ute i solen. Mötte någon enstaka bil, lyssnade på radion & bara njöt. Frukosten blev lite extra somrig i form av nybakade frallor, jordgubbar & milk, namnam. Dagen fortsatte i AL:s idrottshall & innebandyturnering med ett gäng. Temat var glitter & glamour. Jag började med att göra mål, resterande tid av turneringen var jag rädd för bollen. Jag hatar bollsporter, men temat & korvgrillningen vägde upp mot det & det blev ändå en rolig förmiddag. På kvällen samlades alla för att grilla & dricka gott tillsammans. Jag & Simon tittade förbi Palma för en standardpizza innan vi gick hem. Söndagen har varit lugn - kalas i mariannelund hos en tokig Batman-grabb på 4 år, prioriterade min löptur före Simons fotbollsmatch, ätit tacos framför en film. Och nu sitter jag här. Detta blev långt & jag kunde lixom inte avrunda någonstans & göra inlägget kortare. Fingrarna bara glöder ;) Nu ska vi förflytta oss till sängen, jag, min man & våran håriga bebis. Hoppas alla haft en lika bra helg som mig. Avslutar med drös bilder som troligvis lägger sig lite huller om buller ;)) Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0