Feel the summer

När detta inlägg skrevs satt jag på frukostrast på jobbet. Jag var totalt uttråkad & kände för att skriva ner vad jag tänkte just då. Sommarschemat har kommit till jobbet & detta är FÖRSTA sommaren mitt namn fattas på 4 av veckorna, gissa varför? Jo, för detta är första sommaren någonsin jag har betald-fucking-semester i 4 veckor! Jag är så glad. Fredag V.27 går jag hem från jobbet & återkommer sen måndag V.32 ;) Känns helt okej. Jag är lixom van att jobba skiten ur mig på sommaren, men inte sommaren 2013! (Y) Och jag räknade precis ut att jag har 28 jobbdagar kvar innan det är dags för semester, vilket även betyder 20 lediga dagar inblandat bland dessa. Som innebär; Öltält (vilket är rätt så nostalgiskt för mig med tanke på att jag träffade min prins där för 3 år sen;)), härliga & förhoppningsvis varma sommarkvällar, glassa omkring i somriga kläder, LONDON, midsommar, kanske doppa sig i vattnet, grilla, spela utespel, kärlek i mängder, dricka sommardrycker, njuta & leva livet!

Ikväll har jag & älskling kollat på hans lillasyster när hon hade fotbollsträning. Skönt att sitta i gräset, en varm kväll & bara va. Och idag, för en gångs skull har jag njutit av att inte träna, vilket inte är ofta eftersom jag vill nå framåt hela tiden. Men idag fick jag ta mig en vilodag. Igår sprang jag en mil utan att stanna en endaste gång. Ett mål jag haft är att springa en mil på mindre än 1 timme, kan sätta check på det målet då jag igår stannade klockan på 55:28! Imorgon är jag ledig, har inget speciellt inplanerat just nu mer än en lunch med mami. Näe, nu ska jag kila. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0