Dessa vanor

Godmorgon underbara lediga Fredag! Dock har jag nog inte förstått att jag är ledig i helgen. På mitt schema är jag ledig fredagen innan jag jobbar helg, eller jobbar fredagen innan jag är ledig helgen. Men denna fredag är jag ledig & har en ledig helg framför mig - haha rörigt allting lät. Efter 6 dagars jobb i rad känns det sjukt gött att va ledig i 3 dagar! Igårkväll cyklade jag till Jolla. Vi drack vin, åt lite godsaker, pratade ikapp de senaste veckorna vi inte setts, kollade på dokumentären om flickorna som varit instängda hos ett monster i USA i 10 år (vad händer med mänskligheten känner jag??), & drack lite till vin ;) Härligt insiativ. Jag inleder min fredagsmorgon med att tvätta bort vårat tvättberg, havregrynsfrulle & Nyhetsmorgon. Jag är redo för helgens alla nöjen ;) Puss & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0