Den som väntar på något gott...

... Väntar aldrig för länge! Hihi. Just nu väntar jag på att hjärtat ska komma hem från fotbollsträningen. Själv har jag redan gjort mitt pass för dagen, joggade igenom 1 mil i förmiddags. När jag kom tillbaka blödde min fot. Men jag får skylla mig själv för jag kan inte hålla fingrarna ifrån mina fötter. Jag tryckte nämligen sönder en vattenblåsa imorse, satte på ett plåster & sen sprang jag. Kunde ju nästan listat ut att det skulle börja blöda? Men jag kände inte något av det medans jag sprang, och tur var väl det för då hade jag tyckt synd om mig själv & gett upp! Haha.. Jag är så trött just nu så jag känner mig typ full. Hur eller hur, vi ska se en film när min Måne (Simon) kommer hem. Har laddat ner "The Impossible". Handlar om Tsunamin som skedde i Asien 2004. Jag såg nämligen en trailer på den på tv:n imorse & började tjuta. Så tydligen vill jag tjuta ännu mer eftersom vi ska se filmen. Tror den är riktigt bra! Den gjordes 2012, så alla har säkert sett den - men inte jag, för jag är lite sen med filmer ;) Trevlig kväll på er! Hejdå, hihihihi busigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0