Big Town

Morrn! Idag jobbar jag extra (pengar, pengar, pengar var tanken när jag sa ja till denna dag för några veckor sen) Jag är ute i The Big Town Tuna & arbetar skiter ur mig... eller hur va det nu igen? Haha.. Omgång 2 av barnen äter frukost & jag sitter utomhus i solen & väntar tills de ska bli färdiga så jag kan diska upp & åka ner till skolan för att vara behjälplig där & för att sedan åka vidare till äldreboendet & servera de mat. Jag räknar med att arbetsdagen är slut 14.3o, då styr jag bilen mot Vimmerby & stannar till i skogen för en springtur. Imorse ringde klockan första gången o5.3o, då kan jag säga att jag ångrade allting med denna dag, jag menar - jag skulle ju egentligen varit ledig. Men väl uppe gick det av bara farten & jag hann till och med att få i mig lite gröt innan jag åkte. Och för er som inte kollat in på era konton & vet med er att ni ska få skatt tillbaka - kolla kontot! Det gjorde jag igår av en slump & vipps så hade beloppet stigit en hel månadslön, dagen kunde inte bli dålig. Log hela kvällen ;-) Perfekt tillskott i resekassan, (men jag måste dock vara ekonomisk & spara endel) men; SNART KOMMER VI LONDON! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0