När jag agerar lektant

Hallå Tisdagkväll! Natten som varit sov jag rätt så oroligt. Vi väntade nämligen besök som skulle komma vid 6 tiden i morse, och jag vaknade minst 3 gånger inatt & trodde att vi hade försovit oss & att lilla Amanda stod utanför & inte kom in, vilken mardröm för en 8-åring. Men vi försov oss inte! Jag har varit ledig från jobbet idag & erbjöd mig att ha hand om Amanda (Simons lillasyster), eftersom hon ändå har sportlov, så slapp hon fritids. Så idag har vi kollat barnprogram, lekt affär, bakat chokladbollar, flammsat & trammsat, varit i stallet & varit på banken (skällde lite på de, för de har dragit dubbelt så mycket pengar från mitt konto än vad de borde gjort, eller rättare sagt båten som vi åkte med har "snott" pengar av mig. Men får se det så att pengarna jag trodde jag gjort av med på något onödigt kommer tillbaka i min ägo snart) Aja, nog om det. Här kommer lite bilder från this day, VARNING för att vissa bilder är övernaturligt snygga ;)). Tomorrow - WORK! /S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0