What a day!

Hallå där Lördag! Startade min lediga helg på gymmet. Hem för lite mellis & vidare för att rida. Och jag har verkligen glömt bort hur roligt det är att rida. Dessutom har jag inte suttit på hästar med 168 cm mankhöjd allt för många gånger. Så avslappnande, fridfullt & mysigt, samtidigt som jag delvis sitter & spänner mig för att något oförutsättbart ska hända. Haha! Denna lördag får lätt 5 av 5! Och den är inte slut än... Älskling är med grabbarna på Rally. Och jag ska ha movienight här hemma med Joline. I allt hästtjat så blev vi så sugna på att se Black Beauty (hej tjutfilm). En hajfilm står högt på önskelistan med - återstår att se. Men först ska jag ta mig en powernap! ZZzzZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0