Monday Morning

Det är Måndag morgon & jag är fortfarande ledig, wihhiii. Även ledig imorgon! Så jag bara njuter. Jobbar sedan resterande dagar av veckan utom fredag, alltså är min jobbhelg på ingående. Jag måste säga att en sån här dag när vädret är lite halvdassigt (än så länge, det kanske hinner ändras) så njuter jag lite extra av att sitta under en filt i soffan. För övrigt så längtar jag till semestern. La till en början in om 3 veckors semester men vid närmare eftertanke så tog jag en till! Detta är första året jag har rätt till betald semester, ska bli SÅ underbart!! Och vi har redan en hel veckas semester planerad & bokad. Sen blir det lite små äventyr som till Öland & räkfrossan som vi var på förra året (en självklarhet under sommaren). Sen i början av Juni ska vi till London med Simons familj, DET är något jag verkligen längtar till. Åååh, give me summer!! Slänger in lite blandade bilder från några tidigare somrar. Hijdåe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0