Mitt Fredagsmys

Satt bekvämt i soffan och väntade på...
... att den supergoa tacopajen & Västerbottenostpajen skulle bli klara. (Bilden gör sig verkligen inte, för den ser mest flötig och konstig ut, men OJ så gott det va)
Chips & Godis.. Mmmm, gott eller?

Nu ska jag hoppa iväg och göra mig iordning för en sväng på stan med min mamma. Jag har presentkort som jag ska titta ut lite fina grejer på. Senare idag ska jag gå ut och gå (som har blivit en mycket bra vana, tack och lov, äntligen), äta våfflor ute hos Rasmus & Emelies nya lya (Simons bror). Och senare ikväll bänkar vi oss framför tv;n för melodifestivalsmys & god mat åter igen. Åååh, vilken myshelg. Älskar detta!

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0