Bröllop

Idag har jag aggerat "servitris" på Marias systers bröllop! Måste säga att det var skitkul.
Mycket skratt, goa människor, god mat, umgås & serva glada gäster.
Tankarna gick ständigt "tänk den dagen jag gifter mig" då ska jag ha det så och så och så och så.. Haha!
Aa, vilken dag det blev tillslut. Det trodde jag inte i morse när det var en bakfull Sara som klev upp ur sängen.
Men in i duschen & i med lite gröt i magen så fixar sig mycket och ja det var precis vad det gjorde.
Nu däremot känner jag mig helt slut efter nästan tolv timmars "arbete", hehe.
Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen bädda nytt och krypa ner i sängen & vänta tills min karl kommer & gör mig sällskap, gosigt!
Höreeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0