Tisssssdag

Sådär ja. Skoldagen var inte allt för lång idag, hehe. Jag ska inte klaga på skolan, för vi har det jävligt slappt MEEEEN jag är sjukt skoltrött för det. Vill ta studenten, slippa tjat om läxor & prov hit och dit och det jag längtar mest av allt efter är att ; dra här ifrån! Jag vill se meeeeeeeeer än lilla Vimmerby, sån är jag :):)

Har iallafall hunnit med att hänga hos Joline, i hennes soffa. Laddade upp för träningen som nu är gjord. Och vid 6 tiden ska jag färga håret för andra gången på två dagar, nu jäklar ska det täcka över mina fula gamla slingor!!! Men är sugen på att göra nya seen igen.. som jag sa igår ;p haha! jajajaj....

Ska fixa lite saker här hemma nu innan Jolla kommer och hjälper mig med håret!
Hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0