Härmar Ella, hohooh

Höger- eller vänsterhänt? - Höger
Humör just nu? - trött, glad, pirrig & finurlig
Favoritgodis? - CHOKLAAAAAAAAAAAAAD
Äter absolut inte? - lever
Kläder just nu? - thight, stort linne & tjöja
Musik just nu? - I'd rather be with you - Joshua Radin
Vad sa du senast? - Hehehhe
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du då välja? - hmm, trivs bra i tiden som är ;)
Sommarplaner? - Jobba, umgås med fina människor, sola, bada, åka utomlands, festa, festival & öland, underbart? JAAAAAA
Fisk eller badkruka? - Jag är en fisssk som älskar att baaaaaaaada
Saft eller alkohol? - Hallonsaft såklart, höhö
Hur många kuddar sover du med? - brukar vara 2
Favoritväder - när det är sådär varmt att man bara vill sjunka genom jorden
Tre saker/personer att ta med till en öde ö? - bara mat ;D
Spelar du nåt instrument - haha, jag? musikalisk? NEJ
Morgon- eller nattmänniska - natt tror jag?
Sparare eller slösare - hahah, slösarN som bara den
Bästa film - hmm, fan va svårt men: World Trade Center är riktigt bra!
Tror på liv på andra planeter - Ibland
Kommer du ihåg din första kärlek - mjoo
Älskar du henne/honom fortfarande? - haha, nej
Har du några homosexuella vänner? - Jaaadå
Tror du på mirakel? - Jaaaaaaaaaa
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? - Vet icke
Ser du dig själv som tolerant mot andra? - Nu fattar jag ärligt talat inte, haha
Ser du på kärleken som ett misstag? - NEEEEEJ!
Hur många barn vill du ha? - jag älskar barn, så 3 eller 4.
Bio eller promenad? - Bååda
Är du kittlig? - Beror på vart man kittlar mig :p
Snarkar du? - haha, vad gör jag inte när jag sover?
Stjärntecken? - Vattuman
Rädd för insekter? - Njee
Största svaghet? - att vara för godtrogen mot folk kanske..
Största styrka? -
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? - kunna ta mig vart som helst på 1 sekund
vill du jobba med? - oj, jag vill vara olika saker hela tiden verkar det som, så beror på vilket humör jag är på, haha.
Chips, morötter eller godis? - Allt - för jag älskar allt som stavas; M A T
Pizza eller hamburgare? -  Hamburgare
Skriver du dagbok? - Nej
Tatueringar? - nej, skulle gjort i Tisdags, men sköt upp det till August! ;)
Stökigt eller välstädat hemma? - Stökigt allt för ofta, måste bli en ändring på det..
Gungar du på stolen? - haha, jaa..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? - Jag vill, men vågar fan inte..
Vilken hand håller du gaffeln i? - högerhanden
Är du rädd för blod? - Nej
Saltar du på maten? - jag saltar allt
Gillar du att sjunga? - nja
Anser du att du är stark? - I vissa tillfällen, men långt ifrån alltid
Brukar du sola? -  jag älskar sooooooool, så jaaaaa
Vad gör du om du får hicka? - fortsätter hicka tills den försvinner
Röker du? - Nepps
Snusar du? - Neeejeeeee
Kaffe, te eller inget? - Te
Har du en besatthet? - jag har ett starkt kontrollbehov och vill hela tiden ha bekräftelse
Bästa platsen du besökt? - Lefgas tror jag
Drömresa? - Jag vill se hela världen, så ah..
Största dröm? Få leva lyckligt resten av livet & få uppleva saker med de jag älskar.




/ sörrrrrrrrrrrrra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0