Onsdag & Ledig

Godmorgon!

Nu är verkligen hösten här. Det är 7 grader ute & klockan är lite efter 9, burr. Men ändå så mysigt tycker jag! Dricka varma drycker inne i soffan med gott samvete, kalla & uppfriskande promenader, ha på sig tjocka stickade tröjor. Ja, jag gillar hösten! Däremot känner jag att vintern gärna kan få va nån eller några månader kortare. Jaja, vädret & årstiderna är som det är & vi kan ingenting göra. Idag är det onsdag & jag är ledig efter 5 dagars jobb. Ska köra ett ben/rump-pass med Linnea på gymmet om en timme. Vidare för att äta lunch hos pappa. Hem & slänga in en tvätt & sen fortsätter mina planer ut på en långpromenad medans jag ändå har träningskläderna på mig & är lite ofräsch. Älskling ligger hemma dag 3 & är sjuk, så i eftermiddag ska jag mysa med honom här hemma. Näe, dags för en proteinshake & ladda upp för att ta död på benen, så pepp!! Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0