Min helg

Godmorgon! En ny vecka har börjat. Och jag fortsätter min ledighet i två dagar till. Ångesten börjar smyga på lite grann. Borde dock inte känna så men av någon konstig anledning får jag alltid mer ångest desto längre ledighet jag har, just för att det går så jävla fort. Aja, kan inte göra så mycket åt det än att hänga med ;-) Hehe.

Har iallafall haft en jättebra helg. Lördagen tog vi en skön sovmorgon (välbehövligt efter att inte haft sovmorgon på 1 månad). Jag & mamma åkte ut till Djursdala senare på dagen & agerade fotbollstittare när Simon hade match. På kvällen hade jag & simon middagsdejt på kinan med Åse & Swahn. Buffé stod på schemat & med tanke på storlekarna på våra portioner (både förrätt, huvudrätt & efterrätt) åt vi troligtvis för vad vi betalat för. Riktigt smaskens ;-) Efteråt hämtade vi upp deras lille misse & åkte hem till oss. Så Nala & Majsan hade sitt första möte någonsin, haha.

Söndagen inleddes även med en sovmorgon (hur skönt?) Följt av en långpromenad & senare middag hos svärmor där det bjöds på finfin underhållning av Amanda & hennes kompis. Fick Flashback av mina unga år då jag alltid skulle göra någon teater eller sång-föreställning, hehe.

Ne nu avslutar vi detta med lite bilder. Endel seriösare än andra ;-)
Ska fortsätta vakna till Nyhetsmorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0