Hard work will pay off

Godmorgon! Sitter inne & drar mig för att gå ut. Börjar jobba o7:15, så måste gå iväg snart. Tar dock bara 5 min till jobbet att gå. Idag är SISTA dagen jag jobbar på en vecka. Hur skönt? Detta pga byten & mitt schema infaller sig så pass bra att jag har min 4 dagarsledighet samtidigt. Så återkommer till jobbet nästa onsdag efter idag! Förra månaden jobbade jag 31 extra timmar, det märktes i denna månads lönespecifikation ;-) Så imorgon ska jag & mamma till älskade storebror i Jönköping - shoppa, käka ute & fira Kalles födelsedag i efterskott, längtar <3 (dock ska större delen av den feta lönen gå till sparkontot, värme värmen vill till diiiiiiiig) Näe, nu måste jag knalla mig till jobbet. Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0