Jag ser målet!

Ledig Torsdag. Har gymmat, gått en långpromme, städat lite & nu chillar vi i soffan till Brottskod som går på 3:an. Handlar om värdetransportrån, riktigt spännande måste jag säga - precis min typ av program! Försöker ladda inför 8 dagars jobb i rad, fredag-fredag. Det tar emot lite granna, men med tanken på lönen som dimper ner sen i September så känns det bättre, 5 dagars extra jobbdagar utöver schemat ska ge resultat i kassan. Jag ser framåt, tänker på resan som vi sparar till, jobbar & ler!! Ja, så ser mina framtida dagar ut, jobb jobb jobb. Ska hinna med gymmet dessutom innan jag däckar i soffan de kommande kvällarna. Japp, det var väl det ;) Men måste säga att jag faktiskt har fredagskänslan i magen trots läget, fredag är fredag lixom ;)) Lite blandade bilder får avsluta detta inlägg! Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0