Stockholm i mitt hjärta

När Simon fyllde år i Juni fick han bland annat en Derby Match mellan AIK-DIF av mig. Det resulterade i en weekend i Stockholm i samma veva. Vi myste i hans moster lägenhet, åt namnam mat, shoppade, fikade, shoppade lite igen, gick på en barrunda i city, träffade fina Emma som jag inte sett på över ett år & sist med inte minst så kollade vi när AIK gjorde en vinst & det va riktigt häftigt - vilken stämning tillsammans med 30 000 andra på Råsunda. Jag kanske är en fotbollstjej ändån? Jag sparkar inte gärna själv på bollen, men att kolla på är underhållande! /S.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad ni är söta!!!!!!

2012-09-19 @ 09:08:54
URL: http://fredrikanilsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0