I'M ON

Hallelåja! Dålig uppdatering, I know. Men har allt sett att statistiken icke sjunkit för det, så håll i ni, jag ska bli bättre ;) Denna vecka har jag jobbat mycket mer än väntat. Blir såååå glad av att göra nytta + att tjäna cash. Dessutom har jag lagt ner över 2000 kr på nya träningskläder/skor + ett träningskort på Friskis. Jag undrar vad som kan gå fel? Nej ingenting svarar jag då :) Jag är på g mot min målbild av kropp (hur fult & kroppsfixerande det än låter men tror alla har ett mål) en bättre hälsa & sist men inte minst ett välmående som är heaven tillsammans med ett bra samvete. Åå älskar detta. Så idag, 1 mars, körde jag & min fina Pernilla ett skivstång pass & jag är mör i hela kroppen. Och det lär kännas ännu mer i morgon. Men that's the point, så skönt! Nu ska jag gosa i soffan tills det är dags att byta till sängen. Klockan ringer o5:45 i morgon. Jobbet kallar tidigt, men vad gör det? Det är ju Fredag! Slänger in två bilder lånade av intersport på 2 av sakerna jag köpte. Mer bilder kommer när jag fått igång min kamera. Hihi! Pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0