Fina Fisken Frödda 19 år

I fredags fyllde min bästa vän 19 år. Det blev en spontan hemmafest med grill, chill & roliga människor, måste göras om!
Så denna kväll är definitivt värd lite bilder här på bloggis;
.
Fina Freddan grillar för fullt!
Älskling & jag ♥
Haha, va bara tvungen. För jag är så otroligt snygg på denna bild, eller? Nej!
Fiiina!
Söörrra
Ovanligt vore det om inte gitarren åkte fram, jag gillart!! :D

Helgen för övrigt har varit kanon. Jönköping i Lördags med mamma, Simon & Kalle. Igår va vi hos pappa och åt mat och kollade hockey. En kanonhelg har det varit.
Och jag ser fram något enormt mot nääääästa helg!!!!!

Kommentarer
Postat av: frödda

alltå väger jag 100 kilo eller?? bara armen verkar ju väga de. fyfan.... TACK så himla mycket igen! det va jätte kul!!!!!

2011-05-16 @ 10:43:25
URL: http://fredrikanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0