Utmana ödet

Den där semlan satt fint, framför allt med vaniljkräm!

Jag & mina köömpisar har varit ute vid Åhlhults herrgård ett par gånger, och det sägs att detta är ett riktigt spökhuset och massa skrockhistorier går om detta gigantiska ställe. Vet inte vad jag ska tro, skrämmer upp mig själv som fasiken om att de här historierna faktist stämmer. Haha!
Eftersom Kajsa inte kunde hänga med till Spökhuset idag, så kom hon med idén att åka ut nu.
Hjääääälp det är ju möööörkt, men vi ger oss på det ändå tydligen.
Ficklampa i högsta hugg & varma kläder, får se vad som händer & inte.
Jag blir så nojig över sånt här, framförallt när det är mööörkt!
Så nu ger vi oss iväg; Jag, Kajsabajsa, Simon & Stajjan.

Gud nåde den som skrämmer osss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0