Back On Track

Nu var det några dagar sen sist igen ja. Ibland borde jag kanske inte ens ha kvar bloggen, så dålig som jag kan va på att skriva. Ska försöka bättra mig. Jobbet rullar på och det är fullt ös. Har gått och blivit med lägenhet dessutom. Efter ett par visningar fastnade vi för lägenheten vi ville ha. Och med vi menar jag såklart jag och Simon. En stor och urfräsch tvåa blir våran om ungefär en- två månader, känns kanon! Ett bra första steg är att flytta hemifrån efter att skolan har slutat enligt mitt eget tycke, ett andra steg är att ta sig ifrån Vimmerby och se mer av världen (om man nu vill det såklart)! Men allt har sin tid och det kommer så småningom. Är iallafall överlycklig över att vi fått en lägenhet med start här i Vimseby, att få klara allt det där vardagliga själv, stå på egna ben till att börja med, och att få göra det med killen jag älskar känns underbart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0